Reklamace a vrácení zboží
U nás si zakládáme na kvalitě a spokojenosti zákazníků. Chceme, aby každý produkt splňoval vaše očekávání. Pokud se tak nestane, máte možnost uplatnit reklamaci.
Podmínky pro vrácení
Běžné produkty (nepersonalizované) – můžete je vrátit, pokud vám nevyhovují, nebo pokud mají výrobní vadu. Zboží je třeba vrátit v původním obalu, pokud je to možné.
Personalizované produkty (se jménem, textem, datem, fotografií apod.) – u těchto výrobků nelze uplatnit vrácení z důvodu, že vám nevyhovují, protože jsou vyrobeny přímo na míru. Reklamaci lze řešit pouze v případě, že produkt dorazí vadný nebo poškozený.
Postup vrácení nepersonalizovaného zboží
Kontaktujte nás předem
O záměru vrátit zboží nás prosím informujte telefonicky na čísle 603 386 865 nebo e-mailem na info@grandio.cz. Uveďte také důvod vrácení.Potvrzení a instrukce
My vám potvrdíme přijetí žádosti a sdělíme, jakým způsobem nám můžete zboží zaslat.Zaslání zboží
Zboží zašlete zpět na naši adresu. Náklady na dopravu při vrácení nese zákazník.Vyhodnocení a vrácení peněz
Po přijetí a kontrole zboží vám vrátíme peníze zpět na účet do 14 dnů.
Postup reklamace
Fotodokumentace vady
Vyfoťte detailně vady produktu a fotky spolu s popisem zašlete na e-mail: info@grandio.cz.Vyhodnocení reklamace
Jakmile obdržíme váš e-mail, reklamaci do 2 pracovních dnů posoudíme a dáme vám vědět další postup.Schválení a vrácení zboží
Pokud bude reklamace schválena, zašleme vám pokyny k vrácení zboží. Náklady na vrácení nese náš e-shop prostřednictvím Zásilkovny, PPL nebo DPD.Vrácení peněz nebo výměna
Po přijetí a kontrole zboží vám nabídneme buď výměnu za nový kus, nebo vrácení peněz. Náhrada bude provedena na váš účet do 14 dnů.
Kontakt
Pro více informací nebo dotazy nás kontaktujte na info@grandio.cz nebo telefonicky na čísle 603 386 865.